4 Mayıs 2009 Pazartesi

Neden yazamıyorum?


Sevgili Elvan artık yeni birşeyler yazmam gerektiğini hatırlattı geçenlerde..
Ben istemezmiyim yazmayı, her okuduğum blogta gaza gelmiyormuyum ben de yazsam diye. Hemde yazacak o kadar çok şeyim varken, yüreğim ve zihnim bu kadar dolmuşken yazmamak, cerahati akmayan bir yara taşımak gibi.. Tembellikten mi yazmıyorum , yoksa dürüstlüğümü kaybettiğimi düşündüğümden mi bilmiyorum. Kendimi herşeyi açıkca yazacak gibi hissetmediğim zamanlarda yazmaktanda vazgeçiyorum.

Umarım bu kıvranmalarım başlangıç olur. Kafamda çok şey var..Paylaşmalıyım..

3 yorum:

Fortunata dedi ki...

Kıvran:)) Bahar da , aşk da , savaş da kıvrandırır... Köşelerimizde kıvrım kıvrım kıvranıyorum! Ben takipteyim:))

Brajeshwari dedi ki...

takipteyim.

Bir yerde kimsenin okumadiği bloğuma demişsin, alınabilirim :)

Lupelyan dedi ki...

Her ne kadar kimse okusun diye değil, içimi dürüstçe dökebilmek için arada birşeyler yazıyorum desemde, her blogger gibi bende birileri ile iletişim kurduğumda seviniyorum tabikii.

İkinize de çok teşekkür ederim.